Küldetésünk, célunk
A cégünk küldetése egy olyan támogatás kialakítása, amely megkönnyíti a vállalkozások mindennapjait.
A gyorsan változó jelenben egyre bonyolultabb tranzakciók és üzleti kapcsolatok alakulnak ki, és ez a tendencia várhatóan folytatódik. Gondoljunk csak a népszerűvé vált kriptoeszközökre. Ezek a változások, az új tranzakciók és szerződések egyre összetettebb és komplexebb adórendszereket eredményeznek, amely alól Magyarország sem kivétel. Hazánkban több mint 50 adó és adójellegű kötelezettség létezik. Rendkívüli kihívást jelent az összes adókötelezettséget és a hozzájuk kapcsolódó kedvezményeket fejben tartani.
A működési környezet bonyolultsága miatt sok kis- és középvállalat tervek, teljesítmény-mérés és nyomonkövetés nélkül, készpénzszemlélettel működik, változó sikerrel. Gyakoriak a nem megfelelően teljesített adókötelezettségek és a kihasználatlan adókedvezmények. Vállalkozásunk felismerte ezeket a kihívásokat, és professzionális szolgáltatásokat kínál mind magánszemélyeknek, mind kis- és középvállalatoknak.
Segítséget kívánunk nyújtani külföldi és belföldi magánszemélyeknek a komplex magyar adójogszabályok közötti eligazodásban, legyen szó akár ingó, ingatlan adás-vételéről, öröklésről, egyéb adóügyekről, vagy vállalkozásindítás előtti tanácsadásról. Megfizethető áron szeretnénk elérhetővé tenni a kis- és középvállalkozások számára azt a professzionális adózási, stratégiai, kontrolling és számviteli szolgáltatáscsomagot, amelyet a nagyvállalatok csak drága szakemberek alkalmazásával tudnak biztosítani. Célunk, hogy levegyük a vállukról a pénzügyi terheket, biztosítsuk a jogszabályi megfelelést a lehető legalacsonyabb adófizetési kötelezettségek mellett, és hosszú távon fenntarthatóvá tegyük működésüket.
A cégünk küldetése egy olyan támogatás kialakítása, amely megkönnyíti a vállalkozások mindennapjait.
Transzparens és átlátható pénzügyi és adózási megoldások biztosítása ügyfeleink számára.
Egyedi igényekre szabott tanácsadás nyújtása, hogy ügyfeleink teljes körű támogatást kapjanak.
Folyamatosan keresünk és alkalmazunk innovatív megoldásokat, hogy a legjobb eredményeket érjük el.
Kocsis Gábor vagyok, a 2000-es évek elején kezdtem pályafutásomat. Munkáltatóimnak, elszántságomnak és kitartásomnak köszönhetően jelentős tapasztalatot halmoztam fel audit, adózás, kontrolling, stratégiai tervezés, logisztika és számviteli területeken. Tapasztalataim között megtalálhatók bankok, telekommunikációs cégek, energiaszektor képviselői és multinacionális FMCG vállalatok. Felelősségi köröm pályafutásom kezdetétől fogva növekedett egészen egy multinacionális FMCG vállalat igazgatósági tagi pozíciójáig. Majd több mint 20 év alkalmazotti lét után úgy döntöttem, hogy megszerzett tapasztalatommal magánszemélyeket, valamint kis- és középvállalkozásokat kívánok segíteni a jövőben. Bízom benne, hogy Önt és vállalkozását is lesz lehetőségünk támogatni céljai elérésében.